Svenska Dryckesmässor har arrangerat mässor sedan 2011 och då under namnet Wong Måltid & Marknad. Senare när företaget växte kändes inte namnet helt rätt och 2015 lanserade vi varumärket Svenska Dryckesmässor.
Under pandemin satsade vi på vår digitala satsning Pincha, något som faktiskt blev jättebra men som fick stå åt sidan när mässorna drog igång igen. Nu är vår verksamhet i full rull och vi vill knyta ihop allt bra vi gjort men varumärket Pincha känns överflödigt, vi har ju redan ett starkt varumärke som lockar 80 000 besökare varje år. Däremot vill vi ha en uppfräschning så här är nu vårt nya varumärke. Vi har en ny hemsida, ny logotyp men samma fantastiska innehåll i form av mässorna men nu tillsammans med det digitala så att vi kan servera dryckeskunskap och inspiration varje dag, året runt.
2 för 1 på höstens mässor
Det här vill vi fira så därför erbjuder vi just nu er att gå 2 för 1 på höstens alla mässor. Perfekt som present till mors dag, oavsett om du vill fira din egen, någon annans fantastiska mamma eller någon annan som betyder mycket för dig.
Välj 2 biljetter i biljettshoppen, rabatten dras automatisk i kassan.
Köp 2 biljetter betala för 1 till Vin i Västerås
Köp 2 biljetter betala för 1 till Öl & Spritmässan Stockholm
Köp 2 biljetter betala för 1 till Vin i Linköping
Köp 2 biljetter betala för 1 till Sparkling Göteborg
Gäller fredag pass 1
Köp 2 biljetter betala för 1 till Sparkling & Wine Malmö
Gäller fredagsbiljetter